вторник, 29 сентября 2015 г.

Свято книги і професійного таланту

Наближається професійне свято бібліотекарів. Щороку, з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек,  по всіх книгозбірнях України 30 вересня бібліотекарі проводять безліч цікавих заходів,  чим привертають до себе увагу користувачів. 
В нашій бібліотеці на свято книги і читання завжди збираються друзі, колеги, партнери. Кожен з присутніх, будь то бібліотекар чи представник іншої професії,  відчуває свою причетність до цієї події, розділяє і переживає разом з бібліотекарями радість цього свята.
         Працюючи на потребу користувача, бібліотекарі не забувають про задоволення власних побажань.  Напередодні професійного свята колектив Добропільської міської ЦБС здійснив «бібліо-мандрівку» по мальовничим куточкам Святогір′я.



Святогірськ, маленьке туристичне містечко в Донецькій області. З одного боку Донця власне місто і численні турбази, з другого відкривається запаморочлива панорама Святогірського Успенського монастиря з Миколаївською церквою над урвищем крейдяної скелі. На сусідньому пагорбі застиг 22-метровий бетонний Артем.




Крокуючи крейдяними скелями, бібліотекарі виконували фізичні вправи для нижніх кінцівок, займались дихальною гімнастикою. На території монастиря, милуючись красою храмів, куполів та квітів, вдихнули спокій та умиротворення, позбавились від негативу та в гарному настрої повернулись додому.
Натхненні  чарівними пейзажами Святогір′я бібліотекарі завершують останні приготування до «Свята книги і професійного таланту». 


30 вересня на вас, шановні користувачі,  чекають цікаві співрозмовники, нові друзі та неймовірно захоплюючі заходи і сюрпризи на подвір’ї Центральної міської бібліотеки : 


•        виставка-пропозиція  нової літератури «Хіт-парад новинок»
•        Фото-сушка «Рідне місто на листівці»
•        майстер-класи з виготовлення осінньої ікебани

•        розваги, ігри, конкурси.


1 комментарий:

  1. ВСІ ПРОЧИТАЛИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ В ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звали Керстін Лес, я шукав позику, щоб погасити свої борги. дайте мені позику в 450 000,00 Р. Сьогодні я виступаю як найщасливіша людина у світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я скажу це ім'я всім людям у світі, і я дуже радий сказати що моя сім'я повернулася назавжди, тому що мені потрібна була позика, щоб розпочати своє життя, тому що я одинока мати з трьома дітьми, і весь світ, здавалося, звисав до мене, хоча я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боявся позикодавця, містере Бенджамін, він був БОГОМ, якого Спаситель послав рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його його Її сім'ї - у цілій партії, від якої він не відмовився, і я б порадив кожному, хто дійсно потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брайлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміння і добросердечне позикодавець. коли-небудь зустрічав з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи його доброту до мене, але я відчуваю, що мені потрібно поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною компанією-позикодавцем електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp 1-989 - 394-3740. .

    ОтветитьУдалить